نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3225
-
الف
+

تلخ کامی برای فامیل «راج کاپور» ادامه دارد

«رانبیر کاپور» بازیگر مشهور بالیوود به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم2، ساعاتی پیش، «نیتو کاپور» مادر «رانبیر کاپور» و بازیگر پیشکسوت بالیوود، با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی تایید کرد که آزمایش Covid-19 پسرش مثبت است.

وی در صفحه مجازی اش نوشته است: «از نگرانی و آرزوهای خوب شما متشکرم، آزمایش رانبیر برای Covid-19 مثبت است و در خانه خود در قرنطینه و تحت تداوی است و از همه اقدامات احتیاطی پیروی می کند و به زودی بهبود می یابد.» 

پیش از این کاکای(عموی) رانبیر کایپور؛ به یک رسانه خبری اطلاع داده بود که این بازیگر حال خوبی ندارد اما نمی تواند ماهیت بیماری را تأیید کند. 

رانبیر کاپور بازیگر مشهور بالیوود در 28 سپتمبر 1982 در «مومبای»، هند متولد شد.

وی پسر«ریشی کاپور» یکی از بزرگترین سوپر استارهای سینمای هند و از نوادگان «راج کاپور» بازیگر و کارگردان مشهور بالیوود است.

رانبیر کاپور

کاپور پس از فارغ‌التحصیلی از لیسه به نیویارک رفت و در دانشکده هنرهای تجسمی در رشته سینما و تیاتر تحصیل کرد. در همین زمان او کارگردانی دو فلم کوتاه را انجام داد.

در سال ۲۰۰۵ رانبیر دستیاری «سانجی لیلا بهانسالی» در فلم «سیاه» را برعهده داشت.انگیزه بالای او باعث شد تا بهانسالی او را برای بازی در نقش اصلی فلم «ساواریا» انتخاب کند.

کاپور برای این فلم جایزه بهترین بازیگر تازه وارد مرد (به عبارتی پدیده سال بازیگری) را از جشنواره فلم فیر به دست آورد. 

اوج بازی او را در فلم «راک استار»و به خصوص فلم زیبای «برفی» می‌توان مشاهده کرد.

رانبیر برای بازی در این دو فلم دو سال پیاپی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. دوران هنری رانبیر کاپور فراز و نشیب‌های زیادی را نیز به دنبال داشت.

وی همچنین در فلم های «اگا جاسوس» ،«سانجو»، «غریبه‌ها»، «داستان شگفت‌انگیز»، «خوشبختی تصادفی» ، «عشق من» به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است«رانبیر کاپور» در اکتبر ۲۰۱۸ از سوی مجله Vogue به عنوان «مرد سال سینمای هند» شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

نقش آفرینی ستاره های مشهور بالیوود در یک فلم کرونایی

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

من خیلی رنبیر کاپور رو دوست دارم .ازشنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم😭😭😭